Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 7 de juny del 2012

Mago de oz

Hola a tothom,
Aquí us deixo un article que portava temps preparant però que no podia publicar per falta de temps.
Jo tinc un grup de música que m'agrada molt i que volia compartir amb vosaltres,es diu,Mago de oz.
Aquest grup ha fet un munt de discos,(gaia,gaia 2 i 3,atlantida,Bellfast,vodzca'n roll...)és un grup que canta en castellà i alguna en ànglès.És un grup que m'agrada des de petit que m'el va ensenyar el meu cosí i des de aleshores que l'escoltem sempre a casa meva.
Fundat al 1989 al principi es deia Transilvania,en honor a Iron Maiden,però al 1998 es van canviar el nom a Mago de Oz.Podríem dir que és una mica polèmic ja que a espanya i a Estats Units se'ls ha considerat de satanics,tot i així,ha esdevingut un dels indiscutibles millors grups de rock de Espanya. Al principi nomès eren 4 gats i cada cop s'afegien més gent i aquestos son els principals:
 Txus: bateria
Mohamed: violí
Charlie: guitarra solista
 Chema: guitarra
Salva: baix
Juanma: veu.
 Aquí us deixo algunes de les cançons que a mi més m'agraden.Espero que en gaudiu.



La fiesta pagana

i una altra que a mi m'agrada molt.És la versió melòdica.
No podia deixar només aquesta versió,us deixo també la metàlica que també està molt bé i digueu-me quina us agrada més.

Gràcies per llegir el meu article.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada