Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 11 de juny del 2012

Esto es estopa


Hola a tothom,
Un altre dels grups que també m'agraden molt és Estopa .Aquests grup l'escolto des de petit i la veritat és que no se perquè, no se d'on el vai treure , només sé que m'encanta.
Els dos cantants, germans i protagonistes que representen el grup són de Cornellà del Llobregat i són molt divertits,van a programmes com l'hormiguero i veient-los t'ho passes molt bé.
són cantant de rock ,amb cançons de rumba catalana ,pop-rock, reggae...de tot
Es diuen:

David Muñoz Calvo
José Manuel Muñoz Calvo


 
Només amb seu primer disc van vendre més de 1.000.000 de còpies.
En total han fet 7 albums contant el seu primer Estopa al 1999 fins ara,al 2012 amb Estopa 2.0
M'agraden i hem conec gairebé totes les seves caçons,però,aquí us deixo les meves cançons preferides:




Partiendo la pana del seu àlbum Destrangis:



Lunes del seu àlbum Voces de Ultratumba:


I per últim una de les seves últimes cançons,de el seu últim àlbum, Estopa 2.0 ,us deixo amb La Primavera




I fins aquí un altre grup que m'agrada molt.
Gràcies per llegir el article.

2 comentaris:

  1. És una gran nova saber que segueixes redactant articles, i el més important, els segueixes redactant igual de bé. Aquest grup no és el meu predilecte, però altra volta segueixes demostrant el teu èmfasi per aprendre. Salut company

    ResponElimina
  2. A mi també en satisfan els teus articles.
    Congratulacions per el teu article de l'universitat d'Ohio.
    Felicitats.

    ResponElimina